Kuu is appearing at Fuji TVs Nonstop tomorrow for a talk round.
Info from her LINE:
Quote:
【お知らせ】
3月1日(水) フジテレビ系列「ノンストップ!」(http://www.fujitv.co.jp/nonstop/)の「ノンストップ!タブロイド」コーナーにて、オトナの土ドラ「真昼の悪魔」主演の田中麗奈さんと主題歌 を担当した倖田來未の対談の模様をお届けします。
OAはAM9:50頃~予定。
※生放送につきOA内容、時間に変更が生じる場合がございます。
是非お見逃しなく!
|
Quote:
Originally Posted by Party_King
I think at this moment I'm more happy about DH7 than Wface... sad but true 
|
Which is a bit strange, considering probably half of the songs remixed will be from W FACE.

It contains remixes of WOML and W FACE ~outside~.