Tracklist for MADE IN JAPAN on AWA, regular ver. out June 29, Baidu uploading tracks - Page 9 - Ayumi Hamasaki Sekai
Ayumi Hamasaki Sekai
· Ayu's Official Site · Ayu's twitter · Ayu's YouTube · masa's translations · Misa-chan's translations ·


Go Back   Ayumi Hamasaki Sekai > Ayumi Hamasaki Forums > Ayu Music News

Notices

Closed Thread
 
Thread Tools Display Modes
  #161  
Old 11th May 2016, 04:21 AM
indigochild indigochild is offline
Two of us Initiate
 
Join Date: Dec 2015
Posts: 180
Summer Love is the weakest song for me. Dance songs just do not work for Ayu lol At least not like this. I was actually hoping she would go with the tropical pop trend that the west is having but oh well haha
  #162  
Old 11th May 2016, 04:22 AM
LUOYUXIANG LUOYUXIANG is offline
TO BE Initiate
 
Join Date: Jan 2009
Location: UK / US
Posts: 552
Now I want composer and arranger info lol
  #163  
Old 11th May 2016, 04:23 AM
truehappiness's Avatar
truehappiness truehappiness is offline
Zutto… Initiate
 
Join Date: Aug 2003
Location: Anaheim, California
Posts: 34,445
Quote:
Originally Posted by indigochild View Post
Summer Love is the weakest song for me. Dance songs just do not work for Ayu lol At least not like this. I was actually hoping she would go with the tropical pop trend that the west is having but oh well haha
I thought she already kinda did tropical pop on the album unless that's a different vibe from what you're saying.
  #164  
Old 11th May 2016, 04:23 AM
willytbk's Avatar
willytbk willytbk is offline
LIMIT Initiate
 
Join Date: Dec 2015
Location: Jakarta, Indonesia
Posts: 17
so she left her overseas fans for a month plus not to be able to access her album legally ? it's sad

and this is the main reason people will download illegally
  #165  
Old 11th May 2016, 04:23 AM
Anna.L's Avatar
Anna.L Anna.L is offline
Two of us Initiate
 
Join Date: Dec 2009
Location: Brazil
Posts: 219
There's a chance for on the fisical album we can get more songs?
__________________
  #166  
Old 11th May 2016, 04:23 AM
artcika's Avatar
artcika artcika is offline
No way to say Initiate
 
Join Date: Nov 2007
Location: Lithuania, Europe, Earth, Solar System, Milky Way
Posts: 5,292
"You are the only one" is a beauty as well. it's so soft and airy. Reminds me a bit of what KOKIA does. I want more of that, for her to go deeper.

WOW, Ayu <3
  #167  
Old 11th May 2016, 04:25 AM
indigochild indigochild is offline
Two of us Initiate
 
Join Date: Dec 2015
Posts: 180
Quote:
Originally Posted by truehappiness View Post
I thought she already kinda did tropical pop on the album unless that's a different vibe from what you're saying.
Different vibe lol I was thinking more Kygo tropical or even Justin Bieber Sorry.
  #168  
Old 11th May 2016, 04:25 AM
orbitalaspect's Avatar
orbitalaspect orbitalaspect is offline
P.S II Initiate
 
Join Date: Aug 2011
Location: Lakewood, WA (AKA The Real Hell on Earth)
Posts: 1,005
I don't want to sound shameful, but this sounds a million times better than A ONE and Colours, but it also feels like a Matsuda Seiko or Nakamori Akina record. I think the dream of Ayumi one day returning to #1 is absolutely, completely over. It was never the music quality. It was never the lack of promo. It feels like Ayu has been saying, "It's time for you to grow up and make new memories."
__________________

-> <-
  #169  
Old 11th May 2016, 04:25 AM
Ruan Borges's Avatar
Ruan Borges Ruan Borges is offline
Depend on you Initiate
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 177
Survivor is super cirque du solei, its gonna be perfect for her concerts <3
__________________
  #170  
Old 11th May 2016, 04:26 AM
RealLight's Avatar
RealLight RealLight is offline
appears Initiate
 
Join Date: Nov 2009
Location: São Paulo, Brazil
Posts: 1,075
I'm spinning with Summer Love, scrms
__________________




|Facebook|Instagram|

  #171  
Old 11th May 2016, 04:26 AM
snowo snowo is offline
Far away Initiate
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 1,336
I like Summer Love, what's with the hate?
  #172  
Old 11th May 2016, 04:26 AM
ohsixthirty's Avatar
ohsixthirty ohsixthirty is offline
talkin' 2 myself Initiate
 
Join Date: Dec 2003
Location: New York, NY
Posts: 12,020
Quote:
Originally Posted by willytbk View Post
so she left her overseas fans for a month plus not to be able to access her album legally ? it's sad

and this is the main reason people will download illegally
agreed. i'm shocked how much whoever is in charge doesn't seem to get it. ayu has tons of fans in asia and elsewhere, why deny them the chance to download this album legally?

Quote:
Originally Posted by artcika View Post
"You are the only one" is a beauty as well. it's so soft and airy. Reminds me a bit of what KOKIA does. I want more of that, for her to go deeper.

WOW, Ayu <3
i really like it as well. one of the standout tracks of the album.
__________________

I just want to forget it all, without even saying "goodbye."
『Last minute』

  #173  
Old 11th May 2016, 04:27 AM
truehappiness's Avatar
truehappiness truehappiness is offline
Zutto… Initiate
 
Join Date: Aug 2003
Location: Anaheim, California
Posts: 34,445
Quote:
Originally Posted by orbitalaspect View Post
I don't want to sound shameful, but this sounds a million times better than A ONE and Colours, but it also feels like a Matsuda Seiko or Nakamori Akina record. I think the dream of Ayumi one day returning to #1 is absolutely, completely over. It was never the music quality. It was never the lack of promo. It feels like Ayu has been saying, "It's time for you to grow up and make new memories."
I've always thought that she was saying that tbh. #1 was never the goal for the last releases IMO but rather just her having fun and creating new soundscapes for people to enjoy.
  #174  
Old 11th May 2016, 04:28 AM
Raiu-Ayu's Avatar
Raiu-Ayu Raiu-Ayu is offline
I am... Initiate
 
Join Date: Nov 2005
Location: Ireland
Posts: 2,315
Survivor! OMG!!! New instant fav! It kind of reminds me of the kind of track from a Dynasty Warriors game haha
__________________

ROCK'N'ROLL

rock chick

  #175  
Old 11th May 2016, 04:29 AM
orbitalaspect's Avatar
orbitalaspect orbitalaspect is offline
P.S II Initiate
 
Join Date: Aug 2011
Location: Lakewood, WA (AKA The Real Hell on Earth)
Posts: 1,005
Quote:
Originally Posted by truehappiness View Post
I've always thought that she was saying that tbh. #1 was never the goal for the last releases IMO but rather just her having fun and creating new soundscapes for people to enjoy.
No, I mean, as in the experience we've always known as AYUMI HAMASAKI has been over and this album just confirms that it wasn't anything other than the natural course of things. That the music was never bad. The lyrics were never bad. It was just us growing up.
__________________

-> <-
  #176  
Old 11th May 2016, 04:29 AM
ohsixthirty's Avatar
ohsixthirty ohsixthirty is offline
talkin' 2 myself Initiate
 
Join Date: Dec 2003
Location: New York, NY
Posts: 12,020
Quote:
Originally Posted by orbitalaspect View Post
I don't want to sound shameful, but this sounds a million times better than A ONE and Colours, but it also feels like a Matsuda Seiko or Nakamori Akina record. I think the dream of Ayumi one day returning to #1 is absolutely, completely over. It was never the music quality. It was never the lack of promo. It feels like Ayu has been saying, "It's time for you to grow up and make new memories."
That dream has been over for quite a while TBH, but I think its ok.
__________________

I just want to forget it all, without even saying "goodbye."
『Last minute』

  #177  
Old 11th May 2016, 04:29 AM
Anna.L's Avatar
Anna.L Anna.L is offline
Two of us Initiate
 
Join Date: Dec 2009
Location: Brazil
Posts: 219
I'm still hopping for she make more songs for the album when it will be release, if she doesnt, ok, the worst promo ever
__________________
  #178  
Old 11th May 2016, 04:29 AM
artcika's Avatar
artcika artcika is offline
No way to say Initiate
 
Join Date: Nov 2007
Location: Lithuania, Europe, Earth, Solar System, Milky Way
Posts: 5,292
Mad world makes me think of visual kei, i think it's because of the way she sings it. I straight out hear Klaha (Scape ~with transparent wings~) in it xD OMG lol
  #179  
Old 11th May 2016, 04:29 AM
RealLight's Avatar
RealLight RealLight is offline
appears Initiate
 
Join Date: Nov 2009
Location: São Paulo, Brazil
Posts: 1,075
tasky's already one of my favorite intros EVER
__________________




|Facebook|Instagram|

  #180  
Old 11th May 2016, 04:31 AM
Isicio's Avatar
Isicio Isicio is offline
Far away Initiate
 
Join Date: Oct 2005
Location: Spain
Posts: 1,369
OMG!! Thanks for the uploads! Downloading Summer Love and waiting till tomorrow to download all the songs.

I don't understand why the release date is two months after the full album is leaked now, but well... XD maybe the countdown live is included in the album, who knows...
__________________

My selling thread

Closed Thread

Tags
浜崎あゆみ, breakdown, flower, m(a)de in japan, mad world, made in japan, mr darling, summer love, survivor, tasky, today, you are the only one

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off



All times are GMT +1. The time now is 10:58 PM.


Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.